Tuesday, May 15, 2007

Happy Mothers Day




cake ordered by my very old friend, ogy...thanx ogy...
kek buat last saturday, so, kek dihantar ke rumah parents dia...ogy ada kat sana...parents ogy baru balik dari mengerjakan umrah...dpt la merasa air zamzam ngan buah tamar & kekacang dari sana...terima kasih makcik!! terharu betul mak ogy tgk kami ni baik lagi walaupun dh lama meninggalkan zaman sekolah...'Apa guna kawan kan?' (dialog Linda Onn dalam radio Era)

kepada para ibu seluruh Malaysia dan seluruh dunia & tak lupa mak saya, kakak, kakak ipar, makcik, sepupu dan semuanya lah....

HAPPY
MOTHERS
DAY

1 comment:

Fitri & Nazihah said...

Anis, kek ko sedap... Jangan risau, dah habis licin... Semua adik-beradik aku makan. Yang paling best tengok anak buah aku si Nurin makan sampai hitam gigi.. Kesian dia tak boleh makan banyak2 coz ibu dia tak bagi.. Lepas nie, boleh order lagi.. Ko tunggu yea, coz bapak aku kate, kalo father's day tak ader kek, tak aci... So conclusion, fathers day nanti aku order lagi. Tapi kek perisa lain pulaklah.. Baru best.. Satu lagi, tq coz hantar sampai umah... Selamat tak ader extra charge... Hehehe...