Wednesday, March 28, 2007

Mickey&Minnie for Adam&Dhia

Happy Birthday Adam & Dhia
internet mempertemukan kami. jass tempah kek besday for adam ngan sepupu dia Dhia on 28 Mac. sampai ke pagi saya mengerjakan kek mickey&minnie. sbb belum pernah lagi buat gambar ni. percubaan pertama, ada masalah sket...mujurlah percubaan kedua menjadi...try not to spoiled the cake. dgn idea yg agak kurang ditambah dgn mata yg dh mengantuk, saya tambah bunga2an dan seekor rama2. alhamdulillah, jass berpuas hati :)
anda bagaimana??


more pics at Izz Adam's FP

Sangat la....berpuas hati dgn cake tu...Enjoy sgt bebudak tu nengok cake tu. Thumbs up to Aunty Anis...Sume org puji cantik n sedap...Next time bleh order lagi...Thanks a lot.

**Jass & Adam**

4 comments:

Jass Kamal said...

Sangat la....berpuas hati dgn cake tu...Enjoy sgt bebudak tu nengok cake tu. Thumbs up to Aunty Anis...Sume org puji cantik n sedap...Next time bleh order lagi...Thanks a lot. N...sowi sbb lewat amik cake aritu...
**Jass & Adam**

Fitri & Nazihah said...

Anis, Aqilah suka Mickey & Minnie. Nanti insyallah dia setahun aku nak tempah kek gambar Mickey & Minnie yea.. Eishhh... Geram aku tengok kek nie, rase nak sambut hari jadi Aqilah yang ke 6 bulan pulak... hehehe...

Farra Da Smiley said...

cantik la Anis..terror gituuu tahniah..bila le aku leh pandai camtu gak ekk

anis alina said...

ur welcome -Jass & Adam-

alah Ogy boleh je nk smbut tiap2 bulan...tiap2 bulan ko tempah kek ngan aku eik??hehe...

tima kasih farra...practice make perfect :)